Experience Commerce Finland -avausseminaari

Aika: 05.09.2019 08.30-11.15
Paikka: Team Finland -talo, Porkkalankatu 1, 00180 Helsinki

Experience Commerce Finland -ohjelma tehostaa suoraan kuluttajille myyvien yritysten (direct to consumer, D2C) kansainvälistä kasvua. Tavoitteena on lisätä yritysten kyvykkyyttä vastata digiajan asiakkaiden odotuksiin yksilöllisestä ja saumattomasta asiakaskokemuksesta.

Kuluttajaliiketoiminta on murroksessa. Asiakkaat tekevät valintoja globaalisti ja kasvava enemmistö heistä odottaa personoitua, kokonaisvaltaista kokemusta yritysten ja brändien kanssa. Kanavat sulautuvat yhteen ja rajat katoavat. Älykkäät teknologiat mahdollistavat asiakkaiden reaaliaikaisen tavoittamisen, entistä tarkemman datan keräämisen ja personoidun, elämyksellisen asiakaskokemuksen rakentamisen.

Aamupäivän aikana meillä on mielenkiintoisia aiheeseen liittyviä puhujia: Gartnerin analyytikko Hanna Kärki, joka on erikoistunut kaupan digitalisoitumiseen ja Elina Björklund Reimasta, joka tähtää maailman johtavaksi lasten ulkoiluvaatebrändiksi. Peliyhtiön Seriouslyn Petri Järvilehto kertoo kokemuksistaan liittyen elämyksellisen asiakaskokemuksen rakentamiseen. Kerromme myös ohjelman tavoitteista ja suunnitelmista ja varaamme aikaa kahdenvälisiin keskusteluihin Business Finlandin asiantuntijoiden kanssa.

Tilaisuus tullaan myös streamaan ja se on nähtävissä tallenteena tilaisuuden jälkeen. Streamlinkki tulee esille lähempänä tilaisuutta.